Passzív 3D - sárga ház

Passzív 3D - sárga ház
Részletek
Passzív 3D szemüveg, REAL-D 3D polarizált (cirkuláris) 3D szemüveg. 4D szemüveg, ugyanis a polarizált lencsék mindkét oldalon folytatódnak, így az oldalsó, perifériás látómezőnket sem zavarja meg semmi. A szemüveg szára fix, nem behajtható. Kialakítása miatt szemüvegesek is használhatják, ugyanis a legtöbb szemüveg elé kényelmesen fel lehet venni. Ezt a technológiát napjainkban leginkább a Real-D 3D technológia használja, így magaddal viheted a 3D moziba is! Néhány PC játék is élvezhető ennek segítségével! Az általunk forgalmazott 3D szemüvegek szakértő, nemzetközi piacokon elismert gyártók által, nagy tisztaságú, magas minőségű fóliákkal készülnek. A keret színe, grafikája nem befolyásolja a 3D hatást! Ez nem anaglif szemüveg! Otthoni TV nézéshez nem tudod használni!

Szólj a haveroknak, hátha nekik is kell! Mennyiségi kedvezmény!

A többi 3D szemüvegért katt ide!

A bemutató videó nem egy polarizált szemüveg működését mutatja be, de a működési elve és a látvány hasonló:



REAL-D polarizált (cirkuláris) 3D szemüveg. A REAL-D 3D eljárása a színszűréses 3D technológiákkal ellentétben egy, vagy két projektorra épül, amely a két szemhez tartozó képeket egyesítve vetíti. Mivel a projektor digitális, ezért az a képeket sokkal gyorsabban képes kivetíteni, mint a másodpercenként 24 képkockát magán átfuttató szabvány filmvetítők. A bal és jobb szembe jutó képek felváltva, 144 képkocka per másodperc sebességgel jutnak a vászonra, ami szintén nem hétköznapi, hanem egy speciálisan kezelt úgynevezett ezüst vászon, ami megakadályozza a beérkező fény depolarizációját. A legnehezebben az oldható meg, hogy a bal illetve jobb szem csak az oda szánt képeket lássa. Erre a REAL-D 3D Cinema rendszere egy, a vetítő optikája elé szerelt adaptert, úgynevezett Z-screen szűrőt alkalmaz, mely a váltakozó képeket különbözőképpen polarizálja, s így azok csak a fixen polarizált szemüveg megfelelő lencséjén keresztül válnak láthatóvá, így a rendszer szinte tökéletes. A technológia lényege, hogy az egymásra merőleges polarizációs síkon terjedő vízszintes, illetve a függőleges hullámokat egymástól negyed hullámhossznyira (lambda negyed) eltoltja, így a síkhullám összege cirkuláris (forgó) polarizációra vezet. Ez lehet jobbra és balra forgó (jobbsodrású ill. balsodrású). Tehát körkörösen polarizálja a fényt. A két (jobb szem, bal szem) képre a jobb és bal sodrású módszereket alkalmazzák. A szemüveg lencséi tartalmazzák az ehhez szükséges cirkuláris elemzőt, de a polarizációs szinteket a képernyő határozza meg. Vagy 2 projektorral oldható meg vagy a Real-D 3D Z-Screen polarizációs szűrőjét használva egy projektorral. Nem érzékeny semmilyen szögeltérésre, fejdőlésre sem. A filmkészítők egyébként már több, mint 50 éve használják ezt a technikát a két képsorozat elválasztására. A két szembe jutó képeket különböző módon polarizált lencséken keresztül vetítik ki, melyek aztán a vászonról visszaverődve eljutnak a megfelelő polarizált szűrőkkel ellátott szemüveget viselő nézőkhöz. Az összes 1953. és 1955. között vetített egész estés játékfilm és rajzfilm esetében már polarizált fényt használtak. Vagyis akármilyen áttörést is sikerült elérni napjaink 3D technológiájával, az csak a régóta használatos technika finomításának tekinthető, és lényegileg ugyanúgy működik, mint régen.

FIGYELEM!

A szemüvegeket ne használd autóvezetés közben! Ne nézz vele közvetlenül a napba! Gyógyszeres, alkoholos befolyásoltság esetén a szemüveget ne használd! 3 év alatti gyermek a szemüveget csak szülői felügyelettel használhatja! Rendeltetésszerű használat esetén az egészséget nem károsítja.

Adatok
Cikkszám
01263