Passzív 3D - lineáris

Passzív 3D - lineáris
240 Ft
Részletek
Passzív 3D szemüveg TV nézéshez. REAL-D 3D polarizált (lineáris) 3D szemüveg. A szemüveg szára két méretre (felnőtt, gyermek) hajtható. Használható 3D TV-khez melyek passzív 3D technikát (vagyis polarizált) megjelenítést alkalmaznak, mégpedig TV típustól függetlenül. A Real-D 3D technológia is ezt használja, így magaddal viheted néhány 3D moziba is, valamint néhány PC játék is élvezhetőbb ennek segítségével! Az általunk forgalmazott 3D szemüvegek szakértő, nemzetközi piacokon elismert gyártók által, nagy tisztaságú, magas minőségű fóliákkal készülnek.
A bemutató videó nem egy polarizált szemüveg működését mutatja be, de a működési elve és a látvány hasonló:





REAL D polarizált (lineáris) 3D szemüveg. A REAL-D 3D eljárása a színszűréses 3D technológiákkal ellentétben egy projektorra épül, amely a két szemhez tartozó képeket egyesítve vetíti. Mivel a projektor digitális, ezért az a képeket sokkal gyorsabban képes kivetíteni, mint a másodpercenként 24 képkockát magán átfuttató szabvány filmvetítők. A bal és jobb szembe jutó képek felváltva, 144 képkocka per másodperc sebességgel jutnak a vászonra, ami szintén nem hétköznapi, hanem egy speciálisan kezelt úgynevezett ezüst vászon. A legnehezebben az oldható meg, hogy a bal illetve jobb szem csak az oda szánt képeket lássa. Erre a REAL-D 3D Cinema rendszere egy, a vetítő optikája elé szerelt adaptert alkalmaz, mely a váltakozó képeket különbözőképpen polarizálja, s így azok csak a fixen polarizált szemüveg megfelelő lencséjén keresztül válnak láthatóvá, így a rendszer szinte tökéletes. A technológia lényege, hogy az egymásra merőleges polarizációs síkon terjedő hullámot vízszintes (horizontális) illetve függőleges (vertikális) polarizáltságnak nevezzük. Tehát ez az eljárás 90 fokban polarizál szemenként és polarizált fény, valamint szemüveg szükséges hozzá. A polarizációs szinteket a képernyő határozza meg. A filmkészítők egyébként már több, mint 50 éve használják ezt a technikát a két képsorozat elválasztására. A két szembe jutó képeket különböző módon polarizált lencséken keresztül vetítik ki, melyek aztán a vászonról visszaverődve eljutnak a megfelelő polarizált szűrőkkel ellátott szemüveget viselő nézőkhöz. Az összes 1953. és 1955. között vetített egész estés játékfilm és rajzfilm esetében már polarizált fényt használtak. Vagyis akármilyen áttörést is sikerült elérni napjaink 3D technológiájával, az csak a régóta használatos technika finomításának tekinthető, és lényegileg ugyanúgy működik, mint régen. Ezt a technológiát napjainkban leginkább a Real-D 3D használja, de rengeteg PC játék is élvezhető ennek segítségével!

FIGYELEM!

A szemüvegeket ne használd autóvezetés közben! Ne nézz vele közvetlenül a napba! Gyógyszeres, alkoholos befolyásoltság esetén a szemüveget ne használd! 3 év alatti gyermek a szemüveget csak szülői felügyelettel használhatja! Rendeltetésszerű használat esetén az egészséget nem károsítja.

Adatok
Cikkszám
01260
Hasonló termékek