Burgonya óra

Nincs raktáron.
Burgonya óra
3 890 Ft
Hallottad már? Ez az óra úgy jár, mint egy krumpli... Miért is? Légy igazi tudós és használj krumplikat ennek az órának a működtetéséhez! Kísérletezz, hogy megtudd, milyen anyagok felhasználásával tudsz áramot előállítani! Nagyon meg fogsz lepődni! Figyelem! Magasfeszültségű figyelemlekötést és rengeteg inspirációt tartalmaz! A készlet tartalmaz egy digitális órát, amely saját készítésű alternatív áramforrással működik. Ha a kábeleket az órára kötjük úgy, hogy a réz és cink szalagokat a burgonyákba szúrjuk, azok áramfejlesztőként fognak működni és az így kapott áram működtetni fogja az órát. Az összetevők miatt a szett használata felnőtt jelenlétében és segítségével javasolt. Használj kötényt a készítéskor! Különleges, tudományos, oktatójáték kísérletezéshez, szórakozáshoz! 8 éves kortól 99 éves korú gyermekeknek ajánlott! A jó gyerekjáték természeti törvények átélését teszi lehetővé első sorban, és nem azt a készséget fejleszti, amivel az adott jelenséget meg lehet ragadni, hanem az átélés képességét inspirálja. Egy memóriajáték például nem arra jó, hogy fejlessze a memóriát, hanem arra, hogy, a gyerek, akinek amúgy is jó a memóriája, örömmel felfedezze az azonosságokat. Ahogy a patak partján egy követ felemelve örömmel kutat, és minden természeti jelenségben az analógiákat, a mindent egybefűző azonosságokat kutatja. Amikor billegő tárgyakat tesz egymásra a gyerek, vagy golyót gurít, akkor nem az a fontos, hogy a kézügyességét fejlessze, hanem azokat a törvényszerűségeket megérezze, amelyek a különböző formájú és súlyú tárgyak viszonyait meghatározza. Nem természettudományosan, nem analitikus, elemző módon, hanem a saját belső arányérzékéhez hasonlítva, és a keze, a motorikus képessége hidat képeznek a belső átélés és a külső jelenségek közt. A jó játék ezt a hidat erősíti.
Részletek
Hallottad már? Ez az óra úgy jár, mint egy krumpli... Miért is? Légy igazi tudós és használj krumplikat ennek az órának a működtetéséhez! Kísérletezz, hogy megtudd, milyen anyagok felhasználásával tudsz áramot előállítani! Nagyon meg fogsz lepődni! Figyelem! Magasfeszültségű figyelemlekötést és rengeteg inspirációt tartalmaz! A készlet tartalmaz egy digitális órát, amely saját készítésű alternatív áramforrással működik. Ha a kábeleket az órára kötjük úgy, hogy a réz és cink szalagokat a burgonyákba szúrjuk, azok áramfejlesztőként fognak működni és az így kapott áram működtetni fogja az órát. Az összetevők miatt a szett használata felnőtt jelenlétében és segítségével javasolt. Használj kötényt a készítéskor! Különleges, tudományos, oktatójáték kísérletezéshez, szórakozáshoz! 8 éves kortól 99 éves korú gyermekeknek ajánlott! A jó gyerekjáték természeti törvények átélését teszi lehetővé első sorban, és nem azt a készséget fejleszti, amivel az adott jelenséget meg lehet ragadni, hanem az átélés képességét inspirálja. Egy memóriajáték például nem arra jó, hogy fejlessze a memóriát, hanem arra, hogy, a gyerek, akinek amúgy is jó a memóriája, örömmel felfedezze az azonosságokat. Ahogy a patak partján egy követ felemelve örömmel kutat, és minden természeti jelenségben az analógiákat, a mindent egybefűző azonosságokat kutatja. Amikor billegő tárgyakat tesz egymásra a gyerek, vagy golyót gurít, akkor nem az a fontos, hogy a kézügyességét fejlessze, hanem azokat a törvényszerűségeket megérezze, amelyek a különböző formájú és súlyú tárgyak viszonyait meghatározza. Nem természettudományosan, nem analitikus, elemző módon, hanem a saját belső arányérzékéhez hasonlítva, és a keze, a motorikus képessége hidat képeznek a belső átélés és a külső jelenségek közt. A jó játék ezt a hidat erősíti.
Adatok
Cikkszám
00997
Hasonló termékek